کولر صنعتی

Wiki Article

کولر صنعتی یا کولر تبخیری برای خنک کردن و تمیز کردن هوای محیط از سه فاکتور کلیدی زیر استفاده می کند:

جهت اطلاع از قیمت کولر آبی صنعتی، کولر کویری یا قیمت کولر آبی بزرگ صنعتی همچنین دریافت مشاوره در خرید و ظرفیت سنجی با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس حاصل نمایید.

برد الکترونیکی کولر صنعتی چیست؟ برد الکترونیکی هوشمند کولر صنعتی یک قطعه مهم کولرهای صنعتی است که وظیفه کنترل و مدیریت عملکرد کولر را بر عهده دارد. این برد یک ...

درصورتی که به این تولید کننده های صنعتی دسترسی ندارید، می توانید از فامکو برای دریافت محصولات آن ها کمک بگیرید.

محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها

کولر صنعتی کولرآکسیال کاتالوگ پروژه ها فروشگاه مجله سرماسان تماس با ما

کولر صنعتی یا کولر تبخیری بسته به نوع و محیطی که در آن قرار دارد، قابل نصب در محیط های داخلی و بیرونی می باشد، کولر صنعتی اما بهتر است کولر کویری یا کولر تبخیری خود را خارج از محیط نصب کنید زیرا در این صورت فضای کمتری از محیط داخلی را اشغال می کند.

برند سرماسان سابقه ۱۵ سال فعالیت در این حوزه را نیز دارد.

هیمورا ورق های گالوانیزه با ضخامت بالا را در بدنه کولر آبی به کار برده و جهت مستحکم نمودن آن از یک لایه رنگ الکترواستاتیک استفاده کرده است. این کولر دارای شاسی محکم بوده که بدنه و ساختار فیزیکی دستگاه را حفظ می کند.

کولرهای صنعتی سلولزی را می توان بر حسب نوع فن استفاده شده در آنها به دو دسته ی مختلف تقسیم کرد:

چگونه بیمارستان ها می توانند هزینه های انرژی را کاهش دهند؟

کولر تبخیری یا کولر آبی صنعتی با توجه به ابعاد و توانی که دارد، نسبت به فن های معمولی دیگر قدرتمند تر است. خنک کننده های تبخیری بیشتر در مناطقی با آب و هوای گرم و خشک استفاده می شوند. این کولر صنعتی تبخیری از گرمای هوای محیط اطراف خود برای شروع تبخیر استفاده می کند به این معنی که کارایی کولر تبخیری تحت تاثیر عواملی مانند رطوبت کلی و سطح دمای محیط می باشد.

..) آشنا شوید، که با کلیک روی لیک زیر می توانید از این آگاهی بهره مند شوید.

دسته بندی پاک کردن بر اساس جهت خروجی هوا

Report this wiki page