پنکه

Wiki Article

بدون این محصول، کوپن یا کد تخفیف استفاده ‌شده را نمی‌توان مطالبه کرد.

سلام خسته نباشید من پنکه شارژی بزرگ میخواستم که پیدا نکردم دقیق مطمئن نشدم شارژی هست یا نه ممنون میشم راهنماییم کنین محصول و بهم معرفی کنین

کودکان هنگام بازی در فضای باز خوردن آب را فراموش می کنند و همین علل باعث کمبود آب در بدن آنها می شود اما این پنکه به هیدراته شدن بدن آنها کمک می کند.

به همین دلیل است که به آنها کولر گازی پنجره ای گفته می شود. نصب کولر گازی پنجره ای بسیار آسان است، کافیست مکان قرار گیری آن را مشخص کنید و دوشاخه دستگاه را به پریز برق متصل کنید.

- بارزترین مشخصه کولر گازی حاره ای نوع کمپرسور آن است. کمپرسور این کولر ها به گونه‌ای عمل می‌کند که علی رغم دمای بالای هوای محیط بیرون، عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

در نتیجه در انتخاب آن‌ها هنگام خرید باید توجه کنیم. ما در این قسمت مهم‌ترین فاکتورهای لازم برای یک انتخاب خوب را به شما معرفی کرده‌ایم.

عموماً از کمپرسورهای اسکرال و یا پیستونی در این نوع کولرهای گازی استفاده می شود.

این بخش از کولر آبی کم مصرف ، شامل قطعاتی هست که به برق متصل می‌شوند و انرژی مورد نیاز برای حرکت را بدست می‌آورند. این قطعات به قسمت‌های مکانیکی کولرها متصل هستند که باعث حرکت و چرخش آن‌ها نیز کولر آبی می‌شوند. به دلیل وجود جریان الکتریسیته در این قسمت از کولرها، حساسیت بیشتری وجود دارد و در نگهداری آن‌ها بیشتر باید توجه شود؛ چرا که در صورت خرابی، هزینه‌ی زیادی برای تعویض یا تعمیرشان باید انجام شود.

در غیر این صورت، گرمای خارج شده از هوا دوباره از طریق همین لوله خرطومی به فضا برمی گردد و کار تهویه و سرمایش به درستی انجام نمی‌شود. اما در حالت گرمایش، نیازی به این کار نیست. گرمایش در این نوع کولر گازی از طریق هیتر انجام می‌شود که زیاد مقرون به صرفه نیست. اما امکان استفاده از این حالت در کولر گازی پرتابل در نظر گرفته شده‌است.[نیازمند منبع] کولر گازی ایستاده

خطا.اطلاعات به درستی وارد نشده است.لطفا مجددا بررسی کنید

• نهایتاً اینکه خاموش کردن دستگاه کولر گازی و اسپلیت در زمان خالی بودن مکان مورد استفاده نیز باعث عدم افزایش مصرف برق خواهد شد.

باز کن تماس با ما به ما ایمیل بزنید چت آنلاین مراکز خدمات پشتیبانی درباره ما

به همین علت امروزه تجهیزاتی مانند انواع کولرهای گازی و اسپلیت دیواری، پرتابل، ایستاده (بزرگ) و پنجره‌ای مورد استفاده بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است.

مدل دیگری از کولر‌های آبی، سبک متحرک می‌باشد. همچنین به این مدل از کولرها پرتابل نیز گفته‌می‌شود. ابعاد این کولرها به نسبت مدل‌های ثابت، بسیار کوچک‌تر بوده و از وزن کمتری نیز برخوردار هستند. به همین علت جابه‌جایی آن‌ها بسیار راحت است. سیستم تأمین آب در این کولرها هم به صورت دستی بوده و هم به می‌‌توان آن‌ها را به شیر آب متصل کرد.

Report this wiki page