رمز های بازی موبایل لجند

Wiki Article

بازیکنان می‌توانند در این بازی آیفون به همراه دوستان خود به میدان نبرد بروند و با ارتقای تجهیزات تانک خود، به مبارزه با دشمنان بپردازند.

نسخه اول نینجا آراشی به‌ویژه به‌خاطر گرافیک و طراحی صدا مورد توجه قرار گرفته بود. در نسخه دوم سازندگان بیشتر به‌سمت عناصر نه‌چندان پیچیده نقش‌آفرینی و طراحی مراحل چالش‌برانگیزتر در مقایسه با نسخه اول رفته‌اند.

بازی کلش اف کلنز هنوز هم ویژگی‌های جذابی را به‌عنوان یک بازی رایگان ارائه می‌دهد.

اول اینکه حالت تک‌نفره و ۲ در مقابل ۲ وجود دارد. درست است! وقتی زامبی‌ها حمله کنند انسان‌ها هم با یکدیگر سر منابع برای زنده ماندن جنگ میکنند، بنابراین اگر زامبی برای شما خسته کننده است میتوانید با همنوعان خود مبارزه کنید.

مثل نسخه اصلی، بازی موبایل شورش در شهر ۴ هم شامل ۸ کاراکتر قابل بازی است؛ از اکسل، بلیز و آدام، سه شخصیت‌ اصلی این مجموعه گرفته تا فلوید و چند شخصیت جذاب دیگر.

مقاله مربوط به معرفی بهترین بازی های اندرویدی به پایان رسید که میتوانید نظر خود را باما در میان بگذارید.

با پیشرفت روز افزون بازی های موبایل، شاهد رشد افسارگسیخته‌ی صنعت بازی های موبایل در جهان و ایران هستیم. همین موضوع باعث شده است تا روزانه شاهد انتشار بازی های مختلف اندروید روی پلی استور باشیم. افزایش تعداد بازی‌ها باعث شده است تا انتخاب یک بازی اندروید خوب کمی مشکل شود، به همین دلیل در این مقاله که به‌صورت ماهیانه به‌روز می‌شود، از بازی های اندروید گفته‌ایم، بازی هایی که هریک در جایگاه خود بدون شک ارزش تجربه کردن را دارند.

معرفی و دانلود بهترین بازی های آرایشی برای دختران

به نظر جالب است، نه؟ میتوانید یک سوپرکار سریع اما ضعیف انتخاب کنید و یا یک کامیون آهسته که سرتاپای آن پر از اسلحه‌های متفاوت است، بستگی به سبک بازی شما دارد. با جمع کردن جایزه‌ها و ارتقای ماشین خودتان، میتوانید راحت‌تر بقیه را از بین ببرید و یکه تاز میدان باشید.

این بازی امکان تجربه روی گوشی‌های اقتصادی را متاسفانه فراهم نکرده است.

این روزها بازی‌های رقابتی و چندنفره بخش مهمی از صنعت بازی‌های ویدیویی را در بر می‌گیرند و مشاهده می‌کنیم که سازنده‌های مختلف سعی می‌کنند بازی‌های رقابتی خود را که اکثرا مشابه بازی‌های معروف این سبک هستند، با شکل و شمایلی جدیدی روانه بازار کنند. دراین‌میان مدتی است که ویروس ساخت بازی‌های رقابتی متعدد پلتفرم موبایل را نیز دربر گرفته است و شاهد بازی‌های رقابتی زیادی هستیم که تا به امروز عرضه شده‌اند اما دراین‌میان تعداد کمی از آن‌ها با کیفیت هستند.

این بازی دنباله‌ای برای پابجی موبایل است و با ویژگی‌های جدیدی مثل امکان جای خالی دادن، گرافیک بهتر و وسایل نقلیه جدید همراه شده است.

اگر ویژگی بهترین بازی های کم حجم موبایل بازی برای شما جالب است، باید بدانید که داستان بازی در ادامه بسیار زیبا خواهد شد.

این نکته را به‌خاطر داشته باشید که مسیر مورد نظر شما منحصربه‌فرد نیست و می‌توانید با استفاده از شیرینی‌ها و راه‌های مختلف مسیر را پیدا کنید. بازی در محیط صفحه ستاره‌هایی هم قرار داده است که اگر بتوانید در مسیر ایجاد شده همگی آن‌ها را به‌دست آورید، هر سه ستاره مرحله متعلق به‌شما خواهد بود.

Report this wiki page