هیتر تابشی

Wiki Article

از دیگر خوبی ­های نصب هیتر تابشی برقی این است که افراد برای گرم شدن نیاز نیست در کنار آن تجمع کنند، این دستگاه به دلیل تابش موضعی همچون خورشید، گرمای مطلوبی را به صورت ملایم و با سرعت کم در فضا توزیع و ایجاد می‌کند و تمام افراد موجود در اطراف آن می‌توانند از گرمایش لذت ببرند.

لوله تابشی آتشخوار به قطر خارجی ۳ و ۴ اینچ و پوشیده شده از رنگ مخصوص مقاوم در برابر حرارت ۸۰۰ درجه سانتیگراد می‌باشد.

در سرویس وبلاگ گرمـاسرمـا سازه با جزئیات، ویژگی‌ها و اطلاعات محصولات گرمایش تابشی و انواع کولر صنعتی و سیستم‌های سرمایشی آشنا خواهیم شد.

گرماتاب با گارانتی و خدمات پس از فروش طلایی ارائه می‌شود و شما می‌توانید برای هر نیاز به خدمات و پشتیبانی با شماره تماس شرکت تماس حاصل فرمایید تا متخصصان این حوزه به سرعت خدمت‌رسانی کنند.

گرماتاب‌های این شرکت با گارانتی و خدمات پس از فروش طلایی، اطمینان می‌دهد که مشتریان بهترین سطح خدمات و حمایت را در تجربه گرمایش در خانه یا صنعت خود خواهند داشت.

عدم گردش و جریان هوا در محیط و در نتیجه افزایش کیفیت هوای محیط

استفاده از هیترها‌ی تابشی لوله‌ای، فضای مناسبی را گرم می‌کند و تا حد قابل توجهی از اتلاف انرژی و مخصوصا در فضاهای باز، نیمه باز، رستوران‌ها، سالن‌ها، کارگاه‌ها و غیره که نیازمند گرما در یک بخش متمرکزی از فضا یا سالن هستیم ایجاد می‌کند.

سپس برد هوشمند به شیر برقی دستور باز کردن بوبین با ظرفیت ۵۰ درصد را می‌دهد. گاز و هوا مخلوط شده و جرقه زن عمل می‌کند و شعله بر روی شعله‌پخش‌کن تشکیل می‌گردد.

ما از مهندسین مجرب و تخصصی برای اجرای گرماتاب استفاده می‌کنیم تا بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آوریم.

مزایای استفاده از گرماتاب بسیار زیاد است. افزایش راندمان سیستم گرمایشی یکی از مزایای اصلی استفاده از این سیستم است. هیتر تابشی به صورت مستقیم و بدون اتلاف حرارت را به فضاها و اجسام منتقل می‌کند، که باعث افزایش کارایی سیستم می‌شود.

از این رو برای پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان، شرکت‌های زیادی در کشور در زمینه ساخت و عرضه انواع دستگاه‌های گرماتاب فعالیت دارند.

گرماتاب‌ها با ارائه هیتر تابشی به افزایش دمای هوا در تراس‌ها و باغ‌ها کمک می‌کنند.

میزان مصرف گاز هیتر تابشی را می‌توان با گرماتاب مشاهده توان هیتر و میزان مصرف گاز آن به صورت ساعتی محاسبه کرد.

هیتر تابشی می‌تواند در فصول گرم نیز به عنوان سیستم‌های خنک‌کننده عمل کند، این امکان باعث می‌شود که در هوا‌شناسی گرم هم از فضاهای باز استفاده شود.

Report this wiki page